środa, 22 maja 2013

THE VERSATILE BLOGGER AWARD


Jakis czas temu otrzymałam nominację w THE VERSATILE BLOGGER AWARD. Bardzo Ci dziekuje Dorotko.
Dorotka napisała o mnie tak: "fantastyczna i wszechstronna Mama Twinsów wielokrotnie wyciągała mnie z otchłani monotonii trymestru nr 3 ciąży nr 6" Spotkałysmy sie na forum w czasie naszych ciązy (rok 2007)  i odnalzałysmy się blogowo... Dorotko, podziwiam Cie za siłę i pogodę ducha pomimo przeciwności losu i kłód, jakie życie kładło przed Wami. Byłaś, i jesteś dla mnie wzorem i przykładem. Twinsy przy Twojej gromadce to z pewnością nudy, a moje problemy staja się zupełnie blahe... 
Tym samym wykonałam 2 z 4 zasad konkursu :)
A zasady sa takie:
1. Podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu .
2. Pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu (zrobione)
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
Uważam, że i tak bardzo się ujawniam :)
- nie lubię kalafiora
- jestem sentymentalna
- uwielbiam czytać książki
- uwielbiam seriale
- nie cierpię horrorów i science fiction
- piję kawę w łóżku każdego ranka
- Nie pamiętam tego co złe
4. Nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują.
Nie będę nominować, za co przepraszam. Nie czytam wielu blogów, nie ma ich nawet 15. 





1 komentarz:

  1. Ja tam nie lubię konkursów blogowych. Raz wziąłem udział w czymś takim i... skłamałbym pisząc, że żałuję, ale nie było to na tyle interesujące doświadczenie, żeby je często powtarzać. Takie to było... na siłę. I od razu też odechciało mi się pisać. Ale dałem rady, tyle że wiem teraz, że mnie konkursy nie interesują ;). Kwestia gustu oraz własnej woli - tego, co chcę o sobie napisać, a co chcę zataić...

    OdpowiedzUsuń