sobota, 31 maja 2008

Szczepionka, rozmowy i przewroty :)

Dzis Wiktorek przewrocil sie z brzuszka na plecki. Stas tez probuje, ale na razie nieskutecznie :)
Od kilku dni juz bardzo swiadomie obaj probuja lapac zabaweczki, skupiajac sie na tym bardzo mocno! Tutaj filmik z Wiktorkiem. I jeszcze jeden filmik, oto jak wygladaja pierwsze twinsowe rozmowy :)
Aha! I dzis panowie przespali od 22 do 6 rano bez przerwy!
W najblizszym tygodniu wybieramy sie na kolejne szczepienia. I znow trzeba bylo kupic szczepionke. Skoro zdecydowalam sie na system szczepionek skojarzonych, trzeba to kontynuowac. Coz sie okazalo? Ze szczepionek nie ma. Obdzwonilam pol Jeleniej Gory, ale nigdzie nie bylo. W hurtowniach tez nie ma i nie bedzie. Liczylam jednak na to, ze gdzies maja zapas. Oczywiscie znalazlam, pod samym nosem, w aptece w moim miasteczku. Nie wpadlo mi do glowy, ze skoro nie ma w Piechowicach (tam jezdzimy do pediatrty) to ze bedzie w Szklarskiej!
Milego weekendu!

2 komentarze:

  1. Pooglądałam sobie filmiki i jestem wprost zachwycona chłopakami :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie umiem tu komentować- nie pojawił się mój podpis. To oczywiście byłam ja - Majolla.

    OdpowiedzUsuń