poniedziałek, 31 marca 2008

Urodzinowy poniedziałek

Kwiatki z Kanady :)

Kochani, strasznie Wam wszytskim dziekuje za cudne zyczenia, karteczki i upominki urodzinowe! Milo wiedziec, ze pamietacie.
Strasznie mnie wzruszyla Amelia swoim postem w Ameliowie pt: Jawa piekniejsza od blogowego snu. Bardzo Ci dziekuje!!
Intuicja jak kiedys w naszym blogowym swiecie nie zawiodla: nawet listonosz przyniosl mi karteczki i prezenty z roznych stron swiata wlasnie dzis :) Intuicja, listonosz i post w Ameliowie wywolal wspomnienia, jak to kiedys bylo na blogach. Nawet teraz, wiekszosc z odwiedzajacych mnie gosci to ludzie poznani na blogach...
Koniec marca/poczatek kwietnia to dla mnie czas szczegolny. Dwa lata temu zaczelismy wspolna przygode z Piotrusiem. Moje urodziny. Urodziny Piotrusia (5.04). Przez ten czas uswiadomilam sobie, jak wazny jest spokoj ducha. Satysfakcja z tego co sie robi i kim sie jest. Z radoscia zamienilam sztywne garsonki biurowe i tryb zycia od 8 do 17 na nienormowany czas pracy, na dzinsy i dresy z podkoszulka. Mam super faceta, zyjemy sobie spokojnie w pieknym miejscu, gdzie odwiedzaja nas sarenki i jelonki.Dzis sa moje urodziny i swieci slonce, dzieci spia na zewnatrz, widze wozek z okna, i jest po prostu super!

Mis Me to You od Piotrusia :)


A dwa najpiekniejsze prezenty dostalam od niego calkiem niedawno :)

1 komentarz:

  1. tygłysica 2008-04-04 11:03:35
    jak zwyklem spóźniona :) wszystkiego Naj Mamuśka:)a z okazji telefonicznej spróbuję skorzystać w poniedziałek :)



    czarna-anka 2008-04-02 11:13:10
    post Amelii faktycznie wzruszajacy, az wylapalam gęsia skorke. Faktycznie mieszkasz w najpiekniejszym miejscu na Ziemi - ale o tym doskonale wiesz ;P
    ciesz sie, ze po tych calych zawirowaniach zyciowych wreszcie znalazlam swoja bezpieczna przystan. Zyczylam Ci juz w dniu Twojego swiata, ale powtórze - wszystkiego naj...czegokolwiek zapragniesz.


    Intuicja :-)
    Amelia 2008-03-31 23:28:00
    Ja to już tradycyjnie wchodzę zaraz za Kate :-)) I czytam Twoje dzisiejsze maile i sms-y, bo podróżowałam, pracowałam i generalnie pięknie było :-)) Najlepszego!



    Kate 2008-03-31 22:42:40
    najważniejsze, że z tymi, których kochasz i oby tak było zawsze :))
    Anetko uściski urodzinowe :))*



    Dana 2008-03-31 20:17:37
    Anetko, jeszcze raz wszystkiego najlepszego w Dniu Urodzin :-).

    A Piotra dzień urodzin to również dzień urodzin mojego syna ;-). Malcy piękniejsi dzień po dniu. Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń