piątek, 11 kwietnia 2014

Rainbow Loom

Jakiś czas temu przyszedł do nas z Ameryki zestaw do robienia bransoletek (i nie tylko)  zwany Rainbow Loom.
Zestaw zawiera plastikowe krosno, szydełko, 600 gumek i 24 klipsy do łączenia.

Moje pierwsze dzieła :)

Z pewną dozą nieśmiałości zaczęłam robić pierwsze bransoletki, posługując się instruktażowymi filmikami na you tube. Nawet nie znając angielskiego spokojnie można korzystać z tych instrukcji, które okazały się dla mnie ogromna inspiracją.

   

  



Oprócz bransoletek można robić przywieszki, postaci z bajek, zwierzątka, ludziki, kolczyki, właściwie wszystko, co się tylko chce. Dodając do wyrobów dodatkowe elementy – w postaci np. koralików – można tworzyć naprawdę cuda.





Pierwsza partia gumek skończyła mi się w jeden dzień. Zamówiłam kolejny zestaw  na allegro wraz z dodatkowymi gumkami, które także szybko się skończyły. Otrzymałam też kolejne pudełko z gumkami z Ameryki, które jeszcze mam – 6600 gumek trudno szybko zużyć, zwłaszcza, że ich jakość jest średnia.  Ważna jest jakość gumek – niektóre gumki przy większych projektach rwą się  i psują cała zabawę. Mam też zapas ponownie zamówionych gumek u dostawcy z allegro – wspomnianego wcześniej – te gumki są dobre, tak więc pozostaję u swojego dostawcy J


Bardzo szybko wciągnęli się w to chłopcy, ku mojemu wielkiemu zadowoleniu.  Oprócz wyciszenia, jakie daje takie szydełkowanie, praca ta wymaga dużego skupienia, cierpliwości, koncentracji. No i pięknie ćwiczą się małe rączki.


Stas
Wiktorek
  
 Staszek zaczął już robić bardziej skomplikowane bransoletki. Wiktorek natomiast nie do końca opanował prace szydełkiem, ale za to tworzy przepiękne wzory z koralikami, które samodzielnie nawleka na gumeczki i zakłada na krosno. Jestem z nich bardzo dumna.
Poniżej prace z ostatniego weekendu


Prace Staszka

Prace Wiktorka


Staś na podwójnym krośnie
  
Myślę, że to tylko kwestia czasu zanim Rainbow Loom wkroczy do Polski.

12 komentarzy:

  1. A co Pani myśli na temat Sunshine Loom? www.friendlybands.com, może chciałaby Pani przetestować z chłopcami? Trzeba pamiętać że Rainbow Loom na polskim rynku nie jest oryginalnym produktem, że to są chińskie wersje tego produktu, także prawdziwy Rarinow Loom ma kiepskie szanse na wejście na polski rynek bo jego cena to będzie min 80 zł, w stanach kosztuje 25 USD, przy chińskich allegrowych wersjach za 19 zł to nie ma szans.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie m kupić takie zwstawy gumek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W centrum chinskim

      Usuń
    2. Możesz zakupić w Empiku :) . Osobne zestawiki gumek (mała paczka : 200 gumek w jednym kolorze) widziałam w sklepach Selgros, Smyk, Empik i na Alegro :D Jeśli daleko masz do Empika, możesz zamówić przez internet duży zestaw : krosno, gumeczki, mini loom, szydełka, zapinki "S" i zawieszki np. kwiatki, truskawki, delfinki, serduszka itp. Np. na Alegro.

      Usuń
  3. Ja mam takie gumki firmy Loom Twister w dużym opakowaniu w którym Jest 2000 gumek, 3 zawieszki i 24 clipsy i jest z Anglii!

    Dla ciekawskich to takie rzeczy można kupić w małym miasteczku Włodawa w województwie Lubelskim za 19.90. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej kupiłam sobie kilka dni temu opakowanie gumek w ,,spince'' firmy band accessory case wogule sie nie rwą jest 48clipsuw i 4000gumek. polecam a i dodam że kosztowały 15zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zrobiła pani te ludziki bo z bransoletkami sobie jakoś radzę ale chciałam zrobić, np. Zwierzątka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie wiem jak zrobić pieska pomorze kto?;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zrobić te bransoletki z koralikami proszę pani? Bardzo ładny efekt ;) ... Chciałabym zrobić .

    OdpowiedzUsuń
  8. Proszę Pani! Byłabym wdzięczna gdyby Pani podała link do youtube jak zrobić ludzika z gumek. Chyba, że Pani zrobiła go z głowy, to gratuluję pomysłu! Pozdrawiam! :D
    I z góry dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne bransoletki

    OdpowiedzUsuń