środa, 1 września 2010

Halo Łódź

Wysłano: 31.08.2010 - Autor: Paulina Klimas

Angelica Bednarek z Łodzi - zwyciężczyni The Look of The Year 2010!

- W ogóle nie spodziewałam się wygranej. Poprzeczka w tym roku została podniesiona bardzo wysoko. Każda dziewczyna miała równe szanse - mówi Angelica Bednarek, zwyciężczyni tegorocznej edycji The Look of The Year.

Angelica ma 17 lat i na co dzień uczy się w jednym z łódzkich liceów, w klasie maturalnej. - Nauka jest najważniejsza - mówi. Od dziecka marzyła natomiast o karierze modelki, dlatego od najmłodszych lat próbuje swoich sił w różnych konkurach piękności. - Interesuję się również sportem i podróżami - dodaje.

Zwyciężczyni The Look of The Year 2010 w najbliższej przyszłości planuje zdać maturę i skończyć studia. - Chciałabym połączyć naukę z karierą modelki - tłumaczy. - Zwycięstwo w konkursie na pewno wiele mi da, dużo się nauczę. Niezwykle istotne dla mnie jest to, że mogłam się pokazać szerszemu gronu publiczności i profesjonalistom - mówi.

Piękna, skromna i rozsądna

W 2010 roku Angelica otrzymała tytuł Miss Publiczności w konkursie Miss Nastolatek Województwa Łódzkiego. 23 sierpnia natomiast rozpoczęła przygodę z The Look of The Year. - Najtrudniejsze były przygotowania, mało spałyśmy, było dużo zajęć choreograficznych, mnóstwo przymiarek do późnych godzin wieczornych. W takich konkursach trzeba mieć naprawdę wiele cierpliwości - wspomina przygotowania do gali Angelica.

Po trudach przyszedł jednak czas na przyjemności. - To było niezwykłe uczucie, wyjść na wybieg, pokazać się publiczności i... wygrać - mówi z uśmiechem. - Chciałabym, żeby moje zwycięstwo w konkursie było początkiem jakieś fajnej przygody, mam nadzieję, że się uda. Na razie jednak skupiam się na nauce, a potem zobaczymy - dodaje.

fot. prywatne archiwum modelki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz