poniedziałek, 23 lipca 2007

Jestem w ciazy...

Moja obecna ciaza zaczela sie z klopotami. O tym, ze jestem w ciazy wiedzialam juz pod koniec czerwca. W lipcu pojechalam z krwawieniem do szpitala, bylam przekonana, ze poronilam. Nic mi nie mowili i kazali lezec, na poczatku dostalam jakies kroplowki na podtrzymanie ciazy a potem no-spe 3 x dziennie. Na moje pytania odpowiadali, ze chyba z tej ciazy nic nie bedzie. A po tygodniu pobytu w szpitalu okazalo sie ze sa... blizniaki, i pusty pecherzyk, wiec prawdopodobnie mialam ich tam trojeczke! Teraz na szczescie wszystko rozwija sie dobrze :)


USG z 23.07.2008 - dwa pecherzyki z zarodkami i jeden pusty.

W trakcie tego USG w radio leciala piosenka Patrycji Markowskiej, Swiat sie pomylil
Nawet jak sie teraz zastanawiam to wszytsko ma swoja przyczyne: nawet tytul piosenki jest symbliczny... swiat sie pomylil... mialo nie byc ciazy... sa blizniaki...

1 komentarz:

  1. WOW!
    monique 2007-08-28 15:55:47
    A ja dopiero dzis sie dowiedzialam :-)
    Ale ciesze sie z wami i od dzis bede tu czestym gosciem :-)
    Buziaki!


    :))
    Aneta 2007-08-28 14:32:19
    Pierwszy komentarz pod pierwszym postem :) Dziekuje!!


    Pierwsza?
    Amelia 2007-08-28 14:00:06
    Pierwsza! Jako ciocia wtajemniczona od początku cieszę się z Wami i już oglądam w sklepach wyprawki :-))

    OdpowiedzUsuń